I den här bloggen får du följa med oss på vår spännande resa in i framtidens förskola. Ända från det första spadtaget tills vi tar det stora klivet in tillsammans med barnen.
Håbo kommuns bygge av den nya Junibacken som är på gång och beräknas vara klart i januari nästa år.
Mer information om bygget hittar du på habo.se/bygganyajunibacken

fredag 28 mars 2014

Det ska vi fira

Det är så roligt med bloggen om vår nya förskola. Jag tänker utifrån den otroliga satsning Håbo kommun gjort i att bygga en helt ny förskola som inte är uppbyggd av färdiga moduler utan faktiskt så mycket planerad och processad som det finns möjlighet till för att bli en fantastisk förskola.
Allt, precis allt är mycket genomtänkt och det får vi vara med om. Det är med enorm glädje jag skriver det!

Men nu var det bloggen - all respons den får när jag möter olika människor i olika forum, vilket är otroligt positivt. För vi vill verkligen dela med oss till er alla om det som vi får vara med om.

Just du som läser nu kanske blir vår tusende läsare.
Det känns stor tusen besökare, vilken bra start tänker jag.


Så jag säger det igen, skriv en kommentar så att vi får vilka läsare vi har!
Men, gör det snabbt för besöksräknaren är uppe i 997 besök. 
Vem vill vara nummer ettusen?

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar