I den här bloggen får du följa med oss på vår spännande resa in i framtidens förskola. Ända från det första spadtaget tills vi tar det stora klivet in tillsammans med barnen.
Håbo kommuns bygge av den nya Junibacken som är på gång och beräknas vara klart i januari nästa år.
Mer information om bygget hittar du på habo.se/bygganyajunibacken

onsdag 29 januari 2014

Landslaget på förskolan & parkering

Det var en sak som fick mig lite full i skratt när jag trampade runt bland staketet i höstas för att dokumentera bygget. Jag stannade upp vid en av många, många blå skyltar.
Nu kanske jag gör något som jag inte får....... Hur är det egentligen med reklam på vår blogg?
Det får jag ta reda på en annan gång för jag måste visa er att vi till och med har landslaget på plats när vi bygger vår nya förskola!!!!!!!
Vi har hyrt in dem! 

När jag ändå är inne på det där med skyltar så har jag fått en del funderingar och frågor kring parkeringsplatser vid nya förskolan. Logisitken är en viktig del vid ett bygge. 
När vi flyttar in så kommer hela ytan där paviljong 1 står med Älgen och Hjorten bli parkering.
Så det kommer finnas gott om plats, både för personal, föräldrar som lämnar och hämtar och för besökare.


Till Er som läser bloggen så finns det ett möjlighet att skiva in tankar, kommentarer och funderingar längst ner på varje inlägg.
Det är jätteroligt om ni gör det och ett väldigt bra sätt för oss att nå ut till många genom att svara i ett inlägg.
Så välkommen med några "rader" till oss!
På höger sida hittar ni också min E-post, den får ni också gärna skriva till.

Lotta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar